Kaarsjes bij het zwembad

26 november 2012 - Zanzibar, Tanzania

Nog even en ik ben weer in nederland te vinden. Maar er is nog en hoop gebeurd de afgelopen tijd. Balder, een vriend van Suus is al een week aan het meereizen. We zijn naar udzungwa national park geweest voor een paar mooie watervallen, slapen in een tentje en een prachtige dag mountainbiken. Onderweg zagen we nog wat olifanten, giraffes, zebra's, gazelles etc langs de weg waarbij ik nog steeds opzoek ben naar de bak met brokken om ze bij te voeren want het blijft onwerkelijk dat deze dieren echt in het wild leven.

Nu, op zanzibar, zijn ook de ouders van suus gearriveerd dus het een hele gezellige boel. Het mooiste is dat we via via met drie piloten in een mega luxe resort zitten met een 25 meter zwembad. Dat zorgde er gister al voor dat ik naar de sterren en de maan kijkend baantjes getrokken heb tot een uur of 2 s nachts.

Vandaag zijn we naar een eiland geweest met landschildpadden waarvan de oudste 189 jaar oud is. Later lopen we door het prachtige met houtsnijkunsten versierde stadje stonetown. Felix, 1 van de drie piloten en een vriend van suus besluit dat hij samen met de locals een paar salto's op het strand gaat maken, terwijl wij met een drankje genieten van de ondergaande zon. Uiteraard eindigt ook deze avond in het zwembad, dit keer met een koelbox vol drank en ... een kaarsje.

Morgen gaan we naar een mooi snorkel gebied, daarna is het avontuur hier voorbij. Maar in rotterdam ligt het volgende avontuur alweer te wachten.

1. Annette:
    26 november 2012
    Ik begin toch wel een beetje jaloers te worden, wat een heerlijkheid. Het is je gegund! Ik hoop je snel weer te zien en te spreken in Rotjeknor,
    Liefs Annette
  2. Omoes:
    27 november 2012
    Annette krijgt een heel mooi boek van Caco,en pieter m eindeloos veel foto's vn hu vakantie in namibie en al die dieren die jij ook beschrijft Wat een continent . liefs omoers en tot zondag??